Internetul, cea mai ieftina si eficienta galerie cu vanzare

Raspunde la subiect

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos

18042014

Mesaj 

Internetul, cea mai ieftina si eficienta galerie cu vanzare




INTERNETUL, GALERIA VIRTUALA CU VANZARE.
De ceva vreme ma chinuiesc sa scriu despre niste lucruri utile pictorilor si goblenistilor, dar nu izbutesc s-o fac deoarece reformulez mereu, in dorinta de a acoperi un subiect vast in cat mai putine randuri si a-mi mai ramane timp sa postez si niste imagini, inainte de a fi plictisit si pierdut pe drum cititorii.
1) Prima idee ar fi aceea ca toti toti cei care citesc acest text au acces la un calculator conectat la internet si asta le deschide instantaneu si gratuit poarta spre lumea intreaga, o piata incomparabil mai vasta si mai potenta decat comunitatile locale sau regionale in care traim si de unde ne extragem veniturile.
2) Abilitatile reduse in domeniul internetului si a celor catorva programe utile noua ne condamna sa ramanem specataori pasivi si muti in lumea internetului unde vom calatori la intamplare, atunci cand nu vom parcurge mecanic cateva drumuri de rutina pentru a privi, precum copii, la ce se intampla in jur prin "curtile oamenilor".
3) Dimpotriva, cu cat suntem mai abili in domeniul internetului cu atat mai multe vom invata, cu atat mai bine vom relationa cu altii, cu atat mai convenabil vom cumpara cele necesare si, da, cu atat mai bine vom vinde ceea ce avem de vanzare. Insasi calitatea vietii noastre a ajuns sa depinda de capacitatea de a ne orienta in acest nou univers, asta fiind sensul actual al spusei "ai carte, ai parte". Capacitatea noastra de a folosi calculatorul in ceea ce facem si de a ne orienta, naviga si comunica pe internet a devenit o forma superioara de alfabetizare. Putem alege sa ramanem analfabeti si sa traim neimpliniti si trudnic sau, dimpotriva, sa deprindem aceste aptitudini si sa culegem beneficiile situatiei.
4) In alta ordine de idei va reamintesc ca intre cel care produce un lucru si cumparatorul, utilizatorul lui final exista in general un traseu foarte lung populat de intermediari care castiga fiecare mai bine decat predecesorul. Unul dintre numeroasele beneficii ale alfabetizarii noastre in domeniul computerului si folosirii internetului este faptul ca aceasta permite eliminarea multor intermediari dintre cei care parazitau structura preturilor, iar asta inseamna ca producatorul ar putea fi platit mai bine, dar si ca pretul platit de cumparatori ar putea fi considerabil mai mic. Internetul provoaca o reasezare economica de proportii nemaivazute si e bine ca evenimentele sa ne gaseasca pe val, nu sub val.
5) In ochii vanzatorului neexperimentat un tablou neinramat pare a fi mai ieftin decat unul inramat. Impresia aceasta este inselatoare caci, in realitate, aflarea unui rameur de incredere, nesiguranta, nervii si timpul pretios pierdut de cumparator cu ocazia inramarii lucrarii sale se adauga toate la pretul ramei astfel incat inramarea de catre client sfarseste prin a fi intotdeauna o ocupatie foarte scumpa si o sarcina de care el s-ar lipsi cu multa recunostinta.
6) De la inaltimea experientei acumulate in trei decenii de activitate va declar ca vanzatorul de arta ar avea doar de castigat daca ar folosi internetul si ar oferi lucrarile sale incadrate digital in cateva variante de inramare fiecare, lasand apoi cumparatorilor posibilitatea de a achizitiona un obiect de arta complet si gata de a fi expus.
Incadrarea digitala a lucrarilor de arta este una dintre aptituidinile indispensabile oricarui artist care doreste sa vanda direct, fara intermediari, la pretul cel mai bun, folosindu-se de facilitatile oferite de internet prin intermediul web site-urilor, blogurilor, forumurilor sau instrumentelor de socializare gen Facebook. Furnizorii solutiilor de inramare, asa cum este si manufactura ROSCA'S SRL, ofera din abundenta si gratuit imagini de rame sau colturi de rame si pasparturi din productia proprie. Ele pot fi folosite de oricine in scopul unor inramari digitale dupa modelul prezentat mai jos unde acelasi goblen este prezentat in 3 variante de inramare si pret.

Iata, lucrarea de inramat a fost indreptata pe calculator si adusa la forma rectangulara si la coloristica cea mai apropiata de cea reala.

VARIANTA 1, dimensiuni, caracteristici, pret, etc, etc.

VARIANTA 2, dimensiuni, caracteristici, pret, etc, etc.

VARIANTA 3, dimensiuni, caracteristici, pret, etc, etc.

Cumparatorul de arta are incredere totala in judecata si gustul artistului. Incadrarile alese de artist sunt absolut corecte din punctul sau de vedere si va alege una dintre ele. Odata facuta alegerea si platit avansul, artistul stie negresit cui trebuie sa i se adreseze pentru a obtine exact inramarea aleasa de clientul sau. Dupa cum vedeti, nu e nevoie sa cheltuiti cu inramarea pana cand nu ati vandut lucrarea iar clientul a achitat (cu recunostinta) inclusiv costurile de inramare. Internetul si putina pregatire pe calculator ofera vanzatorului o expunere incomparabil mai vasta decat orice expozitie traditionala.

Stapanirea unor instrumente individuale pe platata prin internet (ex: Paypal) si de livrare rapida (ex: UPS) va aduc in situatia de a vinde si livra oriunde in lume. Dar despre aceste aspecte vom vorbi cu alt prilej.
avatar
Framemacher


Sus In jos

Distribuie acest articol pe: diggdeliciousredditstumbleuponslashdotyahoogooglelive

Internetul, cea mai ieftina si eficienta galerie cu vanzare :: Comentarii

avatar

Mesaj la data de Vin Apr 18, 2014 4:13 pm Scris de Framemacher

Subiectul asta este atat de vast si serios incat l-am publicat pe blog si apoi in cateva alte locuri, forumul acesta fiind doar unul dintre ele. Cred ca am folosit mai sus chiar goblenul unei forumiste care m-a abordat in particular cu chestiunea inramarii lui. Eu am facut insa cele 3 propuneri si le-am pus pe Facebook (pagina Rame Roscas) unde vizitatorii si cunoscutii mei si-au dat cu parerea. Au fost mii de vizualizari, sute de like-uri si zeci de comentarii, din cate imi amintesc. Daca in loc sa cer oamenilor sa voteze lucrarea preferata as fi spus "DE VANZARE" si as fi pus un pret asigurator pentru fiecare varianta in parte, probabil ca acum goblenul era vandut cu rama cu tot. Iar cine ar fi  cumparat varianta X ar fi platit pretul complet pentru un obiect gata de agatat pe perete, fara ezitarile si pierderea personala de nervi si timp cu inramatul.  

Tocmai asta este ideea importanta: vinderea unui goblen GATA de pus pe perete (fara a mai hartui cumparatorul cu alte probleme pentru care nu e pregatit si nici bucuros sa le primeasca spre rezolvare), ca rezultat al inramarii digitale si expunerii lui pe internet nu doar in scopul admirarii sau criticarii in cerc restrans a panzelor, punctelor sau atelor. Dar asta inseamna ca proprietarul goblenului (direct sau cu ajutorul altcuiva) sa expuna goblenul gata inramat (fictiv, digital) in cateva variante bine alese din surse LA CARE ARE ACCES, nu aiurea de pe internet, ca degeaba pune o rama din Louvre in jurul lucrarii sale daca nu va putea oferi goblenul inramat in acelasi fel. Eu pledez aici pentru a invata sa folosim mai bine calculatorul si internetul iar, daca nu avem timp pentru asta si preferam sa ramanem dependenti de altii (asa cum pe vremuri unii mergeau cu scrisorile la popa, invatator sau notar pentru ca erau analfabeti), atunci sa ne asiguram ca avem prin preajma pe cineva care voluntar sau pentru bani ne face munca asta.

Nu am timp ca sa inramez demonstrativ goblenele pe forumuri si ar fi inutil. Asta ar insemna sa va hranesc cu peste si sa ramaneti dependente de mine. Eu propun sa invatati a pescui iar eu va ajut cu sfaturi si cu sutele de imagini de rame si colturi de rama pe care le-am pus la dispozitia publicului pe internet. Tot asa de bine puteti folosi inventarul digitalizat al oricarui alt atelier de rame aflat in apropierea dvs. Cand stii ce faci e relativ simplu sa indrepti pe calculator imaginea stramba a unui goblen si apoi sa copiezi un colt de rama de pe site-ul meu ca sa-l lipesti de patru ori in jurul acelui goblen, si gata inramarea! Restul sunt fineturi. Cu cat vrem ca imaginea sa fier mai realista, cu atat mai mult este de lucru. Dar merita efortul!! Mesajul meu este acela ca internetul este o piata mult mai mare si mai buna decat cercul restrans de cunoscuti si potentiali clienti in care ne invartim fiecare dintre noi, iar cucerirea accesului pe piata aia merita efortul de a invata si aplica niste trucuri noi. Atat de noi incat nu peste multa vreme ne vom uita la comertul obisnuit la fel de condescendent precum privim astazi la salbatecii care pescuiesc cu arcul sau harponul, undeva in Amazonia. Nu cred ca exagerez cu nimic.

Sus In jos

avatar

Mesaj la data de Mier Apr 30, 2014 10:09 am Scris de Irina

Traiam cu impresia ca ramele dumneavoastra sint unicat si le creati in functie de fiecare obiect inramat. Daca am folosi poza unei rame pe care ati pus-o altui tablou si deci clientul ar vrea aceeasi rama, nu am reduce astfel atit valoarea noului obiect, cit si a celui vechi?
Nu v-am urmarit site-ul, ati inceput sa produceti rame standard, de serie?

Sus In jos

avatar

Mesaj la data de Mier Apr 30, 2014 2:32 pm Scris de Framemacher

Irina a scris:Traiam cu impresia ca ramele dumneavoastra sint unicat si le creati in functie de fiecare obiect inramat. Daca am folosi poza unei rame pe care ati pus-o altui tablou si deci clientul ar vrea aceeasi rama, nu am reduce astfel atit valoarea noului obiect, cit si a celui vechi?
Nu v-am urmarit site-ul, ati inceput sa produceti rame standard, de serie?

Oh-la-la, nu mi-am dat seama ca lumea m-a perceput atat de gresit!!!
Eu nu am inventat rama Ludovic al XIV si nici rama Caseta italiana, de exemplu, si cu toate astea ele au fost si sunt in continuare folosite, ACOLO UNDESE POTRIVEC, adica pentru lucrarile din epoca ce si-au pierdut ramele originale, pentru lucrarile din epoca gresit inramate sau pentru reproducerile din epoca respectiva. Ramele istorice merg la tablouri si reproduceri istorice. Un goblen Monalisa incadrat in bagheta aurie cu paspartura e la fel de corect inramat precum ar fi de corect imbracata o calugarita cu ochelari si casca de motociclist.
Referindu-ne la ramele create de mine, vad ca si aici plutim in cea mai desavarsita confuzie. Cand mergi cu tabloul x la inramat, se intampla asa: ramarul te indeamna sa-ti imaginezi cum i-ar sta tabloului intr-o rama sau alta dintre cele pe care le are la dispozitie SI NU LE POATE MODIFICA. Poate ca o rama e potrivita ca latime si ornamentatie, dar nu si la culoare. Good luck! Descurca-te! Poate o rama e frumoasa din toate punctele de vedere, dar e prea ingusta! Imi pare rau, sa fii sanatoasa! Pune-i o paspartura si imagineaza-ti-o mai lata, bine? Sunt multe lucruri care ar trebui scoase sau, dimpotriva, adaugate la ceea ce are ramarul de vanzare pentru ca rama sa fie exact ce-i trebuie goblenului tau ca sa se prezinte in cea mai buna lumina. Nu ajunge sa boiesti putin fata, sa intinzi parul cu palma uda si sa scuturi hainele pentru a face cea mai buna impresie strainilor, iar voi, femeile, intelegeti cel mai bine lucrul asta. Aceeasi gandire s-ar aplica si goblenelor voastre, daca va vine sa credeti sau nu.
Unde ramarul obisnuit ridica neputincios din umeri, eu fac rama de latimea necesara, nu recurg la trucuri vizuale sau conventionale pentru a-ti vinde ceva altminteri departe inca de ceea ce goblenul tau are reala nevoie. Daca vezi o rama rosie pe web site-ul meu si lucrarea ta are nevoie de aceeasi rama, insa ovala, cu 2,3 cm mai ingusta si verde cu picatele roz, eu ti-o fac exact asa. In asta consta unicitatea ramelor mele si daca am putut face asta pentru un client, nu ma opreste nimeni sa o mai fac si pentru altcineva. In cazul vostrtu concre, o rama e unica prin aceea ca a fost construita pentru un goblen anume si se asorteaza in toate privintele cu acesta, nu doar ca stil,  atmosfera si cromatica.

Nu, Irina, nu am inceput sa produc rame standard, de serie. Pentru asta ar trebui sa ma transform brusc intr-o fabrica si asta nu se poate, sau sa le comand chinezilor ramne in cantitati vagonabile. Dar de ce ma intrebi? Ai inceput sa cosi goblenuri standard, de serie?  Daca aduci la inramat multe goblenuri de acelasi fel si de aceeasi dimensiune s-ar putea vorbi despre rame standard, de serie. Dar un standard si o serie se numara in MII DE PIESE IDENTICE.

Sus In jos

avatar

Mesaj la data de Mier Apr 30, 2014 3:22 pm Scris de Irina

In cazul acesta, inramarea virtuala cu una din ramele deja folosite de dumneavoastra la alte tablouri nu poate ajuta cu nimic vinzatorul unui goblen, ba dimpotriva. Daca folosesc poza unei rame de o anumita latime si culoare, insa ajugind la dumneavoastra, dupa ce clientul deja a comandat, constatam pe viu ca e nevoie de o rama mai lata sau mai ingusta, sau de o alta culoare? Clientul are deja o imagine gresita despre cum va arata produsul finit. Credeti ca eticheta "Roscas" il va calma cind o sa vada ca i-am vindut altceva decit se astepta?
Cita vreme ramele dumneavoastra nu sint de serie, nici inramarea virtuala nu poate fi mai mult decit orientativa pentru cel care face inramarea definitiva. Singurele alternative viabile sint inramarea reala si defintiva, de catre vinzator, sau de catre client.

Sus In jos

avatar

Mesaj la data de Mier Apr 30, 2014 7:22 pm Scris de Framemacher

Nu pledez neaparat pentru ramele mele. Metoda inramarii digitale functioneaza cu oricare alte rame de la oricare alt furnizor. Nu e nevoie sa aratati clientului zeci de solutii de inramare pt ca atunci te substitui ramarului si demonstrezi nesiguranta. Trei inramari sunt suficiente. Una excelenta, alta buna si o a treia ieftina. Ca autori de goblenuri, e de presupus ca stiti nu doar cum se numesc tablourile si autorii lor, dar si unde se gaseste expuse si cum sunt inramate originalelepe care le reproduceti cu acul si ata. Daca tot reproduceti un tablou, de ce nu ati face-o pana la capat reproducand pe cat posibil si rama? Daca nu v-a cerut inca nimeni sa schimbati culorile din goblen pentru a se asorta cu canapeaua din sufrageria sa, va asigur ca nici la rame nu vor exista obiectii cu conditia sa nu fie niste kitschuri sau monstruozitati. Si apoi, ce va costa sa inramati virtual?

Ideea aici e ca voi ati putea oferi spre vanzare produse complete, lucru mult mai apetisant decat cumpararea goblenului gol si iunramarea lui nu doar pe banii clientului, dar si pe nervii si timpul lui. Voi puteti chiar castiga ceva in plus oferind un obiect terminat.

Irina, daca cumparatorul a ales o rama de-a mea, o pot face exact asa cum a vazut-o el in simularea ta.  Cine cunoaste un programel de editare fotografica se poate juca pe calculator cu o rama pana se declara multumit de proportii. Abia apoi citeste rezultatele si aplica regula de trei simpla invatata la cursurile primare. De exemplu, daca in imaginea de pe ecran lungimea goblenului este de 20 cm, masurati cu rigla, iar in realitate el masoara 80 cm inseamna ca dimensiunile de pe ecran sunt de 4 ori mai mici decat ar trebui sa fie in realitate. Masurand latimea ramei de pe ecran si constatand ca ea are, de exdemplu, 2,2 cm, inseamna ca in realitate avem nevoie ca tipul acela de rama saaiba latimea de 2,2 x 4 = 8,8 cm. Spune-i asta unui ramar obisnuit si vezi ce-ti va raspunde cand el nu are rama care ti-ar placea decat in latimea de 5 cm. Nici mai lata, nici mai ingusta. Mie, daca-mi ceri rama X cu profilul de 8,8 cm, de culoare roz cu picatele visinii, totul in forma de opt cu dimensiunile cutare si cutare, nu-ti zic "asta nu se poate". Iti zic cat costa, iar tu nu-mi poti spune ca sunt scump din doua motive 1) nu ai pe nimeni altcineva care ti-ar face rama mai ieftin si 2) la punctul asta rama a fost deja aleasa, comandata si arvunita de catre cumparatorul goblenului tau. Nu mai are importanta daca rama ti se pare scumpa sau ieftina. Ai vandut-o impreuna cu goblenul!

Sus In jos

avatar

Mesaj la data de Joi Mai 01, 2014 4:26 pm Scris de Framemacher

Iata un exemplu cu inramari in maniera ROSCA'S. Clienta goblenelor respective si-a dorit sa creeze o insula de culoare si diversitate pe peretele ei si mi-a cerut sa-i inramez fiecare lucrare altfel. Pana si rotundele (altminteri de aceeasi profil, model si dimensiune) sunt diferite in culoare, pentru a se asorta cu fructele din fiecare goblen in parte, visiniu, albastru si violet (fotografia luata cu telefonul nu surprinde prea bine culorile). Cam la asta ma refeream mai sus cand raspundeam Irinei in legatura cu inramarile mai mult sau maiputin "unice"

Sus In jos

avatar

Mesaj la data de Vin Aug 29, 2014 2:36 pm Scris de Framemacher

INCEPUTURILE RAMELOR ROSCA'S

In cele ce urmeaza va voi arata niste rame mai "lumesti" care sper sa nu va mai inhibe. Ele sunt din perioada mea timpurie de constructor de rame, perioada in care spre marea bucurie a goblenesselor produceam rame Blondel, adica niste rame care din punct de vedere al artei si istoriei ramelor sunt cam ceea ce sunt si maidanezii in ochii cunoscatorilor raselor canine.

Kilometrul zero. Era prin 1982, daca nu ma tradeaza memoria. Tocmai invatasem cum se fac ramele Blondel dar nu aveam inca nici materiale si nici matrite la dispozitie cand am improvizat aceasta rama dintr-o cazatura de PAL, putin gesso si bronz. Cred ca este prima rama din lungul sir de rame care i-au urmat si ma uit la ea ca la certificatul meu de nastere ca rameur. In rama aceasta parintii mei au introdus coperta unui calendar. Ei s-au prapadit demult dar eu am pastrat locuinta lor neschimbata si asta explica cum de va pot prezenta aici imagini color cu ramele din perioada mea de pionierat.

Un an sau poate doi mai tarziu bronzul pulbere devenise o raritate in Romania, asa ca a trebuit sa revolutionez Blondel-ul si sa produc rame care nu mai erau aurii, ci aratau cu franchete lemnul. Au devenit un succes instantaneu in Timisoara si nu numai iar goblenistele mai in varsta vor recunoaste cu siguranta genul acesta de rama. Este din perioada in care femeile erau obsedate cu cusutul si colectionatul goblenelor iar peretii locuintelor erau decorati cu puzderie de goblenuri si uleiuri kitschoase.
Cum intr-o vreme ma lovise si pasiunea picturii, marturisesc ca si tabloul imi apartine. Este semnat CR4, adica, in ordine cronologica, el este al patrulea ulei din scurta mea cariera de pictoras autodidact.

Alta rama Blondel in stil propriu datand din primii mei ani de activitate ca rameur. Tabloul este o copie dupa o fotografie alb-negru a unui tablou olandez despre care nu stiu sa va zic nimic mai mult. Suprafata ramei imita burl wood, esenta de lemn cu care olandezii chiar obisnuiau sa-si placheze ramele in secolul XVII si XVIII. Alegerea tehnicii acesteia de finisare a fost o stranie si fericita coincidenta, nicidecum rezultatul educatiei mele artistice de la acea vreme.

Iata si un Blondel finisat in bronz ciocolatiu primit din America. Va imaginati cat de important ma simteam la inceputul anilor 80 avand acest ingredient unic in arsenalul meu? Tabloul, o reproducere dupa un Rembrandt (!), imi este insa deosebit drag, el nascandu-se oarecum miraculos in urma unei provocari ca intre prieteni. A fost tabloul cu numarul 5 si primul portret in ulei pe care-l incercam. La vremea respectiva pictam pe carton, cu culorile si pensulele unui amic. In total am comis 13 picturi de dimensiuni modeste dintre care 4 au fost portrete. Abia dupa plecarea mea din tara, la Budapesta, mi-am cumparat primele culori si vopsele, dar n-am mai continuat sa pictez odata ajuns in America caci ramele mi-au acaparat de atunci incoace toata energia.

Iata in final si o realizare de maturitate. Goblenul este "Cantecul de lauda al lui Miriam" in varianta W. Hassel si atat rama cat si goblenul sunt reproduceri miniaturizate ale unei lucrari din Colectia Regala Britanica.



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
* Retineti ca exista TREI BLOGURI, o PAGINA FB si UN WEB SITE "ROSCA'S"
* 1) Rame Roscas (http://rameroscas.blogspot.ro/) (blog despre rame si nu numai)
* 2) Firme publicitare Roscas (http://firme-publicitare-roscas.blogspot.ro/) (blog specializat)
* 3) Restaurari rame antice (http://restaurarirameantice.blogspot.ro/) (blog specializat)
* 4) Face Book Rame Rosca's (https://www.facebook.com/pages/Rame-Roscas/325044894213684) (pagina de Face Book)
* 4) ROSCAS [url=roscas.ro]roscas.ro[/url] (web site-ul oficial al firmei ROSCAS SRL)
*
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Sus In jos

avatar

Mesaj la data de Vin Aug 29, 2014 3:19 pm Scris de andra

Foarte frumoase ramele dar si picturile...ar trebuie sa fructificati si talentul asta.

Sus In jos

avatar

Mesaj la data de Vin Aug 29, 2014 4:06 pm Scris de Framemacher

Andra,
Va multumesc pentru aprecieri, dar sunt destui cei care se pricep la toate si fructifica mai multe talente concomitent. Eu sunt perfectionist si daca nu pot ajunge un Rembrandt prefer sa ajung un rameur cu totul remarcabil. Daca as fi incercat sa ma produc in toate domeniile in care m-as fi descurcat as fi facut de toate si nimic durabil si memorabil in lumea asta. Intr-un interviu spuneam ca un rameur de exceptionala calitate este un artist ratat. Indiscretia comisa mai sus substantiaza involuntar exact aceasta parere.

Sus In jos

Mesaj  Scris de Continut sponsorizat

Sus In jos

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Puteti raspunde la subiectele acestui forum